+ Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 45 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 450

Onderwerp: het elektrische kleine vraagjes topic

gabrtje
    Guest

Re: het elektrische kleine vraagjes topic

het enige dat tezien valt is de kmtellerkabel, wat lampjes en 1 stekkertje die onder de toerenteller zit dus dat lijkt mij hem en daar zitten 3 draadjes aan die zwarte die rode en die gelle dus dan dacht ik dan moet die gele verbonden worden met de bougiekabel mee eens of niet?

Guest

niet verbinden met, wikkelen om.

gabrtje
    Guest

dat bedoelde ik
    dus dat gelle kabeltje om mijn bougiekabel wikkelen en dan denk je dat die het moet doen?

Guest

Om je brommer goed te laten lopen zou ik eerst uitsluitend de kabels vanaf de ontsteking aan de cdi/bobine aansluiten (wit/groen/rood) en de gele draad (ook vanaf de ontsteking !)even loshalen van je spanningsregelaar en goed isoleren.
    Als je brommer daarna goed loopt dan pas zou ik met de verdere bedrading aan de gang gaan.
    Je bent tegelijkertijd teveel dingen aan het veranderen waardoor je niet van je problemen afkomt.

gabrtje
    Guest

er zit een accu op mijn brommer hea die is er zelf opgezet door iemand dus ik verwacht dan dat alles al geisoleerd is en die kabels al goed verbonden zitten!?

gabrtje
    Guest

nouw ik heb het geprobeerd maar het lukt niet echt goed ik heb dacht ik 7 keer de kabel rond de bougiekabel gedraait en geprobeerd boven in bij me dashboard de kabel te verbinden met de gele draad zodat die het door zou geven maar dit werkt niet, ik heb niet zo een mondstukje om op je kabel te zetten zodat die in het laatste gat past anders had ik dit gedaan en kan de gele kabel er ook niet uithalen dat wil die niet :P

Guest

ik volg niets van je zin, maar volgens mij heb je geen gesloten stroomkring

gabrtje
    Guest

ik heb gewoon de ene eind van de kabel verbonden met de bougiekabel,
    en de andere eind verbonden met de gele kabel die in mijn toerenteller gaat.
    welke draden moeten gestript zijn en welke niet?

Guest

geen draden strippen. alleen moet hij nadat hij om de bougie kabel gewikkeld is nog een gesloten stroomkring maken, dus massa maken. en dan nog weet ik niet of dat werkt.

gabrtje
    Guest

oke dus boven in moet ik de kabel ook gewoon om de gele kabel wikkelen die in mijn toerenteller gaat?

+ Plaats een Reactie

Forumrechten